Ennyien jártak nálam

2010. szeptember 8., szerda

A legújabb mei tai


Elkészült az első olyan mei tai,ami nem az én Bencémre lett szabva,hanem egy másik pindurra,aki még csak 3 hónapos.Párom egyik kollégája rendelte mag a kis unokájának.
Elég érdekesen indult az egész,úgy kezdtem,hogy eltörtem 3 tűt,amivel ki is merítettem az itthoni készletemet,pedig a hétvégén akartam megcsinálni,hogy ne kelljen Bencikére is ezerrel figyelni.Tegnap fejeztem be úgy,hogy hugom volt itt felvigyázónak,de valahogy ezek a napok nem az én napjaim..... :)
De kész lett és nekem nagyon tetszik a végeredmény,remélem majd a kis tulajdonosa is meg lesz vele elégedve... :D
Itt van két kép,ami nem a legjobb lévén,hogy este 9, fél 10 körül csináltam és így utólag kiderült,hogy belelógott a vakuba a kezem,de nézzétek ezt el nekem.... :D
Várom a véleményeket....

Nincsenek megjegyzések: