Ennyien jártak nálam

2010. augusztus 5., csütörtök

Kötődő nevelés!!??

Ez egy olyan dolog,ami bizony sok vitát kelt.....nekem is volt jó pár vitám egy oldalon pár anyukával,bár én hamar feladtam,mert nem akarok én senkit meggyőzni a magam igazáról.
És az ilyen viták után elkezdtem kutakodni a neten,hogy vajon mennyien vannak még "ellenem". :D
És kiderült,hogy "divat anya" vagyok,mert a gyerekemet igény szerint szoptattam,nem az órát görcsösen figyelve,Bence velünk aludt,mert neki erre volt szüksége,és nem én meg a férjem döntöttük el,hogy márpedig úgy alszol,ahogy anya meg apa kitalálta.Mert mi is úgy gondoltuk először,hogy majd a saját kis ágyikójában fog aludni,ami már hónapokkal a születése előtt itt állt a szobánkba,de nem tetszett neki és mellettünk kötött ki.15 hónapos volt amikor a saját ágyában kezdett el aludni,igaz úgy,hogy a mi ágyunk össze van tolva az övével. :)
Innen kezdve jött az áradat és eljutottam egy olyan oldalra,ahol ilyen emberek gyűltek össze és ahol megismerkedtem egy nagyon klassz gyerekhordozóval....
Ez a MeiTai,amit nagyon sokan nem ismernek.Nagyon kis réteg ez a közösség,akik hivatásuknak érzik ugyan az emberekkel való megismertetést,de ha vki nem talál rájuk bizony nem nagyon megy.És valljuk be,ha én kenguruznék és egy vadidegen ember odajönne hozzám,hogy ez nagyon nem jó a babának és csak ártok vele,háááát nem tudom mit szólnék hozzá.....De az biztos,hogy nem fogadnám kitörő örömmel.
De amit én meg akarok Nektek mutatni,az igazából az a mei tai,amit én csináltam.Mi nagyon szeretjük,bár egyes "profi varrónők" úgy gondolják,hogy nem elég erős és így nem felel meg a célnak.Na,most én ez ellen "csak" a tapasztalatommal tudok érvelni......Bence jelen pillanatban több,mint 10 kg,ha elindulunk vele egy bevásárló körútra,az minimum 2-3 óra,amit bizony a mei tai-ban tölt anyán vagy apán,vagy ha úgy van kedve a kis huncutnak,akkor fél úton cserél. :D  3-4 hónapja használjuk minden nap,mert nagyon sokszor van a hátamon főzés közben,mosogatás közben.
Íme pár kép a használatról.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

ez propaganda... :D
amúgy, hol vannak a képek? meg akarom nézni magam, beneeevagyok a tééévében... :D

Angi írta...

Tessék meg vannak a képek is amiket kicsit nehezen értettem meg (tudod nem gomba ábra :P ),hogy hogy is teszem fel....de benne vagy a téééévébe... :D

Anikó írta...

Szia!

Egy követőn keresztül jutottam erre az oldalra:) Sztem én is azon az oldalon töltögetem az időmet, ahol te:)

Örülök, hogy olvastalak:)

Angi írta...

Én nem nagyon aktívkodom az oldalon,inkább csak olvasgatok,de vannak olyan fórumok,amiket szeretek olvasni... :)
Köszönöm,hogy benéztél hozzám. :D