Ennyien jártak nálam

2010. augusztus 16., hétfő

Az első,ami teljesen az enyém....

Elkészült az első saját tervezésű és 100%-ban saját kivitelezésű táskám.Én már akkor imádtam,amikor még csak fejben volt meg,de amikor teljesen kész lett....na jó nem fényezni,akarom magam,de nekem szerelem első látásra. :D Még egy vasalás és lehet róla szép képeket csinálni,hogy el tudjam indítani a saját kis boltomat... :)
Várom a véleményeket,a kritikákat....

Bencikének a virág tetszik rajta a legjobban... :D

4 megjegyzés:

Jucus írta...

Pont most láttam iwiwen,és nekem is szerelem első látásra...

evi0610 írta...

Jaaaj, naon csiniiii!
Idézet Nórikámtól:Annyuuuu! Veszel majd nekem ilyet egy ugyanilyen virágos hajpántaaal, milyen csini lennééék.

Angi írta...

Figyi....megbeszéljük,a hajpánt is kivitelezhető....Ha kell Nórinak megcsináljuk és elpostázom nektek...Csak szóljatok...

szinez írta...

Ez tényleg nagyon csini-bini! Nekünk is nagyon tetszik! Gyönyörű munka! Gratula Angi! :))))