Ennyien jártak nálam

2010. augusztus 25., szerda

Én és a horgolás :D

Nagy fába fogom vágni egy kis gyakorlás után a fejszémet.... :D
A hétvégén részt vettem anyósom tanítása alatt egy gyorstalpaló horgoló tanfolyamon,ugyanis eddig az ilyen-olyan pálcák olvasása nekem bizony kínaiul hangzott.Hát anyósom gyorsan összedobott ott előttem pár dolgot,amiről őszintén bevallom fogalmam se volt,hogy hogy csinálta,de arra nagyon jó volt,hogy most már tudom mi a kispálca és hasonló nyalánkságok.
Vettünk a múlthéten két nagyon jó könyvet,nagyon leértékelve (550 ft volt darabja) és ebből szeretnék majd Bencikének összeállítani egy szép horgolt,kötött faliszőnyeget.....és már Apa is kinézett magának egy jó kis ágytakarót,ami kb 200 kis blokkból áll....na de majd megkapja születésnapjára vagy jövő karácsonyra.... :D :D
De amit meg akartam Nektek mutatni...kész van az első blokk,ami tele van ilyen olyan csomókkal és pálcákkal.Ezt csak gyakorlásképpen csináltam így nem lett színes mint eredetileg lennie kellene.De szerintem ahhoz képest,hogy szombat délelőtt tanultam meg horgolni egész jól sikerült. :D

Itt van róla pár kép,ami nem valami jó,de a lényeg látszik.... És még mielőtt drága párom elkezd hőbörögni....lusta vagyok photshoppolni.... :D :P
Kíváncsian várom az észrevételeiteket!
És ezekből a blokkokból össze  lehet majd állítani szép kis takarókat is gyerekeknek,úgyhogy remélem tudom majd ezt a tudást is kamatoztatni...

4 megjegyzés:

Jucus írta...

Nekem tetszik!Ügyes vagy!

szinez írta...

Hát ez az ami nekem nagyon kínai a horgolásban %-) gőzöm nincs, hogy hogyan jön ki a virág a kockából...de így ahogy elnézem sehogy :-D :-D :-D

Tökéletes tanuló vagy Angi! Gratula!!!!

Angi írta...

Köszi Csajok! :)

Tudod Inez itt inkább a virágból lesz kocka ;),mert a közepén kezdtem a horgolást,de ennek még kellene egy vasalás,hogy normálisan álljon és sokkal szebb lenne.... :D :D

szinez írta...

na akkor főleg lila gőz részemről a virágból kocka történet :-D :-D