Ennyien jártak nálam

2010. augusztus 12., csütörtök

Benci első szülinapja

2009 októbere eseménydús volt az életünkben.Bence babának 20-án ünnepeltük a születésnapját és,hogy anya szülinapja is emlékezetes legyen :D 17-én elindult a kis szemem fénye.
Apával bementünk megvenni az ajándékát,ami így utólag nem bizonyult jó vételnek :),és amikor haza felé jöttünk hívott húgom,hogy Bencike megtette az első lépéseit.Na,mondanom se kell én nagyon meg voltam ám sértődve,hogy nagy ritkán ott hagyom valakivel és már produkálja is magát. :D Amikor haza jöttünk meg se akarta mutatni,hogy mit tud,leült a földre és kész,akkor se....De este azért lelkesen megmutatta nekünk is és nagyokat sétált anyától apáig és apától anyáig. :D
A születésnapjára csináltam Neki egy maci formájú tortát,ami eredetileg Micimackó lett volna,de nem jött össze a színezés :P ,de azért így elsőre elég jól sikerült.Pásztói mamiéktól kapott egy olyan jó kis méretes dömpert,gergi mamiéktól meg egy olyan "belelehet dugni sok kis formát egy kockába" (fogalmam sincs,hogy mi a rendes neve :D) játékot.De most beszéljenek a képek helyettem.... :D (azt utolsó csak azért mert imádom ezeket a szemeket :D )

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Szeremimá...

Jucus írta...

Ez a Benci egy tündérpofa:)

Megkaphatnánk a torta receptjét?:) (légysziiiiii)

Angi írta...

Nagyon bonyolult egy receptje van... :D Piskóta lapok (3 db,ha jól emlékszem) és pudingos vajas krém van benne,a teteje meg kakaóval megszínezett hulala...
De ha pontos leírást akarsz,máshol megkapod,csak szólj... ;) :D