Ennyien jártak nálam

2010. augusztus 11., szerda

Egy kis bemutató :D

Megmutatom Nektek az első saját tervezésű táskákat,akik egyenlőre gyerekeknek készültek.Nekem nagyon tetszenek,de kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre is.
A hímzést kézzel csináltam,bélés van benne és összehúzható.Ezek mellett,ha időm engedi Bencike mellett lesz egy pöttyös táska (helyesebben szatyor),ami az én fejemben már meg van és jól néz ki :D ,remélem a kivitelezés után is hasonlóak lesznek az érzéseim és akkor is jó kis táska lesz belőle.De majd hozom Nektek azt is....
Ezeket majd egy honlapon szeretném árulni,ahol bizonyos követelményeknek meg kell feleljen az áru,amit felteszek úgyhogy ha majd ott megfelelek minden kritériumnak,akkor megmondom Nektek az oldal címét is.....akik meg már tudják,azok meg úgy is drukkolnak nekem...
Ugye? :D
Itt vannak a képek,kérem a véleményeket....

14 megjegyzés:

Jucus írta...

Persze,drukkolunk:)
Nekem nagyon tetszenek az alkotásaid!
A kacsás jobban tetszik,de én ugye lányos anyuka vagyok..:)

Angi írta...

Majd Éva elmondja,hogy szerinte a fiúknak tetszene-e....remélem nem húzzák majd le a munkámat a srácok... :D :D

Unknown írta...

nekeeem meg az atttós teccik, bebee... :D

Angi írta...

Az első gyerek véleményt mondott,bár az övét már ismertem.... :D
Éva gyerkőcei meg lehet,hogy lehúztak és az ért nem ír... :D

evi0610 írta...

Nekünk is az autósz teccik:D de a másik is persze. Az zseb az elején, amire hímeztél?

Angi írta...

Nem az egy betét,mert kicsit hülyén nézett volna ki,ha a mintás anyagra hímeztem volna,meg a kéken se lett volna olyan mutatós... :D

evi0610 írta...

Igen, a mintáson tényleg elveszne a hímzés.
Kár, hogy nem zsebnek csináltad, mondjuk zipzárral, amibe kulcsot, bérletet, pénztárcát lehetne rakni, hogy ne kelljen kotorászni.
Remélem nem veszed zokon ez csakis építő jellegű kritika akar lenni!!!
Betétnek pedig én vmi egyszínű, de színes anyagot tennék, az mégjobban feldobná.

Angi írta...

Egyenlőre meglévő anyaggal dolgozom,és a zsebet kialakítani ebből a betétből kb. 2 másodperces munka.... :D Na,jó ennyire még nem vagyok ügyes,de ha vkinek olyan kellene nagyon gyorsan lehetne a dolgon segíteni....mindent a vevőért... :D

evi0610 írta...

Szerintem meg nagyon isügyes vagy, max elsőre tovább tart!
Egyébként Ákinak piros autó a jele:P

Angi írta...

köszi,köszi....:D csak el ne bízzam magam,bár,ahogy tegnap bénáztam a táskával,nem megy az olyan könnyen :P ...de ezt majd elmesélem csak nektek,hogy annyira azért ne égjek... :D

evi0610 írta...

OK :D

Unknown írta...

haha... az a bénázás tényleg mosolyfakasztó sztori... de a mai kenyeres sem semmi... :D

Angi írta...

na jól kis tökéleteském..... :D

szinez írta...

Mi is az autósat választottuk. :)
Angi! Te nagyon ügyes vagy! Gratulálok!!! Kíváncsian várom a pöttyös fotóját :)))

(Ja, végre sikerül bejegyzéseket is írnom :))