Ennyien jártak nálam

2010. augusztus 6., péntek

Tornazsák projekt :D

Van egy 6 éves keresztlányom,aki idén ballagott az óvodából.Nagy bajban voltunk,hogy mit is kellene venni egy olyan gyereknek,akinek tulajdonképpen meg van mindene és ha megkérdeztük tőle,hogy mit szeretne ennek tiszteletére az volt a válasz,hogy legyen meglepetés  :S ..... na ezzel aztán jól ki voltunk segítve. :D
Mivel jön az iskola gondoltam valami ezzel kapcsolatos dologgal kellene meglepni,mert várja nagyon és biztos örülne neki.Na,de mert szerencsére húgom kicsit túl előre látó :D Domikának már nem sok minden hiányzott a iskolakezdéshez,de tornazsákja még nem volt.Vettünk neki egy csini csajos anyagot,amiből megvarrtam és,hogy egyedi legyen,ráhímeztem neki az egyik oldalra a nevét a másik oldalra terveztem neki egy pillangós,nárciszos kompozíciót.Ne ezzel jól el is ment az idő a készítéssel.A hímzés részét három hét alatt sikerült megcsinálnom,mert szerencsére Bencike is olyan időszakát élte,amikor nehezen viselte,ha nem anya van vele.De este kötelezővé tettem az apa programot neki :D,így ha jó napja volt Bencikének akkor talán 1 órát tudtam vele foglalkozni.De ha ez se jött be,jött a következő csel :D,át anyáékhoz és ott el volt mamaival meg nenével,amíg anya hímzett.De megérte rászánni ezt az időt,mert nekem már a terv alapján is nagyon tetszett és szerencsére Domika is beleszeretett azonnal.....haza is vitte a mintát amikor már felrajzoltam az anyagra,és kiszínezve azóta is ott van a szobája falán....kell ennél nagyobb siker? :D
                                                      És itt van egy-egy kép a tornazsák mind két oldaláról és egy kép a gyerekekről,amit a ballagás napján csináltunk róluk csak mert olyan szépek,igaz csak egy az én alkotásom közülük. :D 

2 megjegyzés:

Unknown írta...

hát ha belegondolok, hogy mi mit csináltunk a tornazsákokkal gyerekkorunkban, akkor fiúsat ne csinálj... nem éli meg a második hetet... a kiscsajok biztos jobban vigyáznak az ilyen dolgokra, bár Dominóra kíváncsi leszek... :D

Jucus írta...

Szerintem szupi a tornazsák.Nekem egyébként is tetszenek az ilyen saját termésű dolgok.
Ügyes vagy!