Ennyien jártak nálam

2010. október 14., csütörtök

Sapka Dominak :D

Kész az első sapkám,ami szerintem még nem az igazi,de most készül Öcsémnek is egy sapka,ami már jobb lesz...de a harmadik olyan lesz,amibe már nem lehet belekötni... :D

Amikor belevágta kerestem egy leírást,hogy hogy is kellene ezt megcsinálni,mert még soha nem csináltam ilyet.Háááát vagy a leírással voltak gondok vagy én vagyok a béna,de kétszer neki kezdtem és nem volt jó,mert egy idő után hullámos lett a minta,na most ez egy sapkánál ugye nem jó jel. :D  Az lett a vége,hogy leültem és elkezdtem horgolni csak úgy érzésre :) , mivel Domika ott volt velem folyamatosan tudtam ellenőrizni a méretet így jó lett neki és sikerült összehozni egy csini csajos sapkát,amire horgoltam egy virágot,aminek a közepébe tettem egy gyöngyöt.Itt a kép is,hát Domi babának nem igazán fűlt most a foga a fényképezéshez......nagy erőfeszítésembe került míg végre sikerült róla képet csinálni.Ez telefonnal van csinálva így a minősége nem az igaz,de ha kész lesz Laláé is,akkor majd mindkettőről csinálok fényképezőgéppel és megmutatom Nektek jobb minőségben is.
Várom a véleményeteket és majd még megpróbálok pörögni egy kicsit,hogy ne maradjak le nagyon! ;) :D

1 megjegyzés:

Jucus írta...

NAgyon ügyes vagy,szerintem nagyon jó!!!!