Ennyien jártak nálam

2013. november 11., hétfő

A legújabb őrület a Digimon

Bencémnek van egy Digimonos pólója és nagyon kíváncsi volt rá, hogy milyen mese is az.
Laci nagyon szerette gyerekkorában, így lelkesen mutatta meg neki. :) Ennek az lett a vége, hogy Benci kb. 2 hét alatt megette az első évadot és kíváncsian várja mi is fog történni a folytatásban. :D
Természetesen folyamatosan digiváltozunk. :D
Anya kicsit nagyon bajban van, amikor Benci elakad és anya ő mivé is változik kérdést szegezi nekem, mert hát én nagyon nem tudom, mert akkor se néztem, amikor a tv-ben lehetett volna nézni és most is amíg a fiúk ezt nézik én olvasom a puntata könyveket. :D

Na de egy szónak is száz a vége. Egy olyan dolgot akarok megmutatni, amit nem is én csináltam, hanem Laci (bár azt mondta nyugodtan a magaménak tekinthetem, hisz úgy is én fogom majd varrni a többit :D ).
Kb. fél óra alatt megvolt a minta megrajzolásával, kiszabással és megvarrásával. Az volt a hosszú idő, amíg megszáradt a festék, amivel kifestette a szemeiket és a szájukat. A gyerekek imádják őket, így már tudjuk mit hoz neki a Jézuska. :D

Íme a kész mű:
balra: Tokomon; jobbra: Koromon található :D

Ennyire szeretik őket. :D

Nincsenek megjegyzések: