Ennyien jártak nálam

2017. szeptember 11., hétfő

A futó edzésem első hete

Szóval elkezdtem, de már pihenek is. Valószínű, annak ellenére, hogy kezdő futóedzést választottam ez nem az én edzés tervem. :D
Az első napot, számomra is meglepő módon teljesen végig futottam. Jó, ez nem is volt túl komplikált 5 körben 2 perc séta 3 perc kocogás, de nekem már ez is meglepő volt, hisz eddig kb akkor futottam, ha kergettek. És ezzel megvolt az első sikerélmény. Yeeeee :D
Egy nap pihi, ami nekem Hasfit-es edzés lett volna, de mert párom nem érezte jól magát, így ezek a múlt héten kimaradtak, csak a futás volt. Második napom kicsit nehezebben ment, de meg volt, 5 körben 1 perc séta 4 perc kocogás. Ez után már éreztem a vádlim, de nyújtottam és babusgattam, gondoltam 2 nap alatt helyre kell jönnie. A 3-dik edzésnapon 5 perc sétával kezdtem és 5 körben lett volna 2 perc séta 5 perc futás. Bekötött vádlival indultam neki, ugyan az 5 perc séta jót tett neki, mert nem éreztem a végére a vádlim, gondoltam nem lesz itt gond. Az első 5 percet végig futottam, de a második kör már nem ment, mert konkrétan sántikáltam. :D Így elsétáltam apukám munkahelyéig, és gondoltam haza sétálok. De haza felé, amikor megint kilazult már a lábam futottam, de már saját tempóban. Így haza felé egy jót futottam (valószínű nem kellett volna és ma is tudnék menni :D ), mindenféle időmérés nélkül. Addig,amíg a lábam, tüdőm bírta + egy kicsi :D, aztán séta és amikor a pulzusom valószínű helyre állt, mert nem volt gond a levegő vétel, akkor neki indultam ismét.
Ezzel ugyan sikerült úgy megterhelnem a vádlimat, hogy szerda óta még ma is fáj, így a héten csak Hasfit edzés lesz itthon, holnap finom láb nappal. :D

Ezt a képet az első nap csináltam, mikor már csak sétáltam haza, itt még úgy gondoltam megy ez nekem. :D

És íme egy kép, hogy milyen szép a környék, ahol ezért is érdemes kimenni a szabadba, minél többet...



Úgyhogy, íme egyből az első baki, amit saját magamnak köszönhetek, de meg kell tanulnom, hogy mennyire terhelhetem a vádlim és akkor nem lesz gond. Keresni fogok egy új edzés tervet, vagy csak magamra figyelek és úgy futok. Lesz egy cél, hogy mi az a táv, amit először végig kellene futni aztán, ha az megvan, lehet bővíteni. Onnan pedig a határ már a csillagos ég ;) . Ha minden nap át tudok egy idő után futni anyáékhoz (ezzel kapcsolatban én nagy lelkű vagyok magammal szemben, ha tavaszig meglesz nekem az is jó :D ) az több, mint 6 km háztól házig. Na nekem az lesz a csúcs azt hiszem. :D 

Nincsenek megjegyzések: