Ennyien jártak nálam

2010. november 25., csütörtök

Anyósom ajándéka :)

Mivel anyósom nem internetezik ( vagyis,ha akar akkor tud,de most se ideje,se energiája ) nyugodtan mutatom meg Nektek,hogy mi lesz a karácsonyi ajándéka. :D ( aki meg véletlenül ismeri anyósomat,az ne súgjon neki :D :D )
Velük mindig bajban vagyunk,mert nem tudunk Nekik semmit venni,amit ne vennének meg maguknak,és mindig fel vannak háborodva,hogy ugyan minek akarunk rájuk pénzt költeni.....
Én már tavaly is emlegettem a naptárat,de tavaly párom ügyködött nekik (mert akkor még volt rá ideje).Akkor anyósom Laci által kötött szakácskönyvet kapott,apósom meg egy forma1-es autót ( sajna én nem vagyok otthon ebben annyira,így fogalmam sincs,hogy milyet és kiét :D ).Nagyon tetszett nekik a saját készítésű ajándék,remélem idén is ugyan ez lesz a végeredmény,annak ellenére,hogy nem vagyok nagyon jártas,az ilyen photoshop-os  dolgokban (mert ez csak azért van meg gépen,mert párom autókat csinált az egyik rally-s játékhoz).....főleg úgyhogy két programon kell egyszerre dolgoznom. :D
Szerintem egyébként a kezdők szerencséjével elég jól sikerült a naptár,már azon is gondolkodom,hogy magunknak se veszünk,hanem én megcsinálom. :)
Minden hónaphoz Bencikéről tettem egy képet,azokhoz a hónapokhoz,ahol anyósomnak,apósomnak és sógoromnak a szülinapja van egy-egy velük készült képet tettem......sógorommal bajban voltam egy kicsit,mert mire megtaláltam azt a képet,amin normálisan néz ki ő is meg a gyerek is..... :D .....na de sikerült és jó lett,nem az eredetileg kiválasztott nagyon bambulósat kellett bele tenni (így jár az ember,ha a gyereket lépten-nyomon fényképezi :D ).
Persze nem teszem fel mindet,de itt egy pár kép a naptárból,ahol az én kis gyönyörűségem ellenállhatatlan..... :D
Egyenlőre még csak a gépen van,nincs kinyomtatva....még megpróbálok rugót venni vhol,de ha nem sikerül meg van az alternatíva,hogy hogyan fogjuk megoldani.... :D

Nincsenek megjegyzések: