Ennyien jártak nálam

2011. március 17., csütörtök

:D

Csak beköszönök,mert........párhuzamosan voltam jelen az éterben :D itt és az nlc-n.
Sajnos ott nem igazán tudtam eligazodni,de jó volt egy kis kampánynak.Az egész blog az nlc-n Crtl cecil Crtl vazul alapon működött,mert még egy képet se tudtam ott normálisan feltölteni.......na most lehet,hogy én vagyok a béna,de úgy döntöttem most,hogy feladom és ott megszüntetem.Egyenlőre nem törlöm,de idővel az is meg lesz,mert talán lesz aki jön ide,bár nem tudom van-e egyáltalán olyan ember aki visszatérő volt hozzám.
Úgy látszik nem nagyon tudom aktiválni az olvasóimat,pedig ahhoz képest,hogy honnan indult ez az egész egész szépen nő az olvasottságom.....igaz a napi 1000 látogató még messze van. :D

Egyenlőre a cél a facebook-on a 100 like,ha az meg van akkor sorsolás.....addig is várom az ötleteket,hogy mit is csináljak a szerencsés nyertesnek. :)

Nincsenek megjegyzések: