Ennyien jártak nálam

2012. augusztus 31., péntek

Szeméthasznosítás :)

Elég régen jutottam ide és egy pár recept vár is a feltöltésre, de egyenlőre csak gyorsan megmutatom mivel is töltöm mostanában az időmet. Aki a Facebookon követ talán már találkozott a próba birds-emmel és végre elkészült a fotelhuzatom is. És a cím azért ez, mert teljesen mértékben olyan anyagból készült minden, ami itthon fellelhető és nekünk jelen pillanatban a szemét kategóriát képezi. :)

Először megmutatom a próba birds-einket........ami azért lett próba, mert angry bird-ök, majd csak azután lesznek belőlük, ha ezeket teljes mértékben tutibiztosan meg fogom tudni csinálni. :) Bencusnak természetesen már ezek is nagy kedvencei........mert természetesen ez is miatta kezdődött el. Nagyon szereti a játékot, mi meg olyan elvetemült szülők vagyunk, hogy ilyen agyament ötletek jutnak eszünkbe a gyerkőc meg követeli őket, lassan mindent varrni kell neki. :D Egyenlőre hiányos a társaság, mert csak 4en vannak és nekem van még mit gyakorolnom, de mert nem tanultam varrni, hanem egyszer csak belekezdtem semmi nem megy elsőre. De egy kis gyakorlás és ezek is olyanok lesznek, mint anno a mei tai-om volt a 3dik már nekem is nagyon tetszett sajnáltam, hogy nem a miénk. :D A legnagyobb szeretetnek a sárga (gyorsuló) madár és a malac örvend, aminek a szemét Bálintom már le is cibálta egy kicsit, Benci meg kijelentette, hogy a jövőhéten ezek közül visz egy darabot aludni az oviba a tavaly jól megszokott macija helyett. :D Hát kell ennél nagyobb dicséret. ;)
 
a szemei mindent elárulnak :)
A hulladékgazdálkodás következő része a fotel huzat, ami már elég régen elkezdődő folyamat, mert a felszabdalt alkatrészek és a "szabás mintája" már elég régen készen álltak arra, hogy felhasználjam őket, de csak most jutottam hozzájuk. Persze egyenlőre ez sem tökéletes, de nekem nagy öröm, hogy ilyen formában sikerült megcsinálnom, mert sokkal rosszabbra számítottam. :D
Van egy elég régi (több, mint 20 éves) fotelunk, amit még otthonról hoztam el és eléggé le volt már harcolva szegénykém, de nagyon nagyon kényelmes. Már otthon is volt neki egy csini ruhája, amit még anyósom varrt rá, de az már el volt szakadva olyan helyen, ahol nem nagyon lehet javítani, így mindenféleképpen kellett egy új ruha neki. :D
Igaz, hogy elég lassan készült, de az a napi egy-két óra az nekem kikapcsolódás volt és jól esett. Vasárnap kezdtem el és csak tegnap lett kész és ma reggel Bálintom a gumit is kihúzta az aljából, amíg fényképeztem úgyhogy ma is lesz még vele egy kis dolgom. De íme a képek.
a beülőrész

az oldala

és a háta, már gumi nélkül :)
És lassan jönnek a feltöltésre váró receptjeim is. Benci már megy oviba és talán több időm lesz. :D



Nincsenek megjegyzések: