Ennyien jártak nálam

2013. május 7., kedd

Anyák napi meglepi mamiknak

Idén kicsit gondban voltam az anyák napjával, mert nem tudtam lerendezni egy jó kis "képeslappal", amit utána kinyomtatok, mert a nyomtatónk nem volt hajlandó már dolgozni egy ideje. :)

Beleszerettem egy virágba, amit nagyon egyszerűen meg lehet csinálni.

Ugye mennyire egyszerű? :)
Már csak azt kellett volna kitalálnom, hogyan is csinálok nekik szárat, mert legalább kettőt össze akartam nekik szépen kötni egy csini masnival. Hát ezzel megbuktam :D, megvoltak már a virágok, de a szárat sehogy nem sikerült megoldanom és mert párom, aki a család kreatív problémáinak megoldója nem volt itthon, így az én nagyon kreatív :/ ötletemet csináltam meg. Úgyhogy a mamik kaptak egy felakasztható díszt. :)

És ez lett a végeredmény:
Huginak, mert ő a gyerekek keresztanyukája még várat magára az anyák napi ajcsi, persze az előzetes megbeszélés után. Keresztlányomnak most lesz az áldozása és azokból a virágokból amik laposabbak lettek csinálok neki egy nyakláncot és karkötőt. :)


Nincsenek megjegyzések: