Ennyien jártak nálam

2013. május 30., csütörtök

Táska

Nagyon bele lendültem a varrogatásba és gondoltam, ha már keresztlányomnak varrok én se maradjak ki a jóból.
Egy kicsit táska mániás vagyok, bár szeretem annyira a gyerekeimet, hogy ha meglátok egy csini darabot nem vetem rá magam azonnal, mert inkább nekik veszek valamit, aminek tudom, hogy örülnek. :D Na ezt a tulajdonságot párom is nagyon szereti, mert azért olyan sok táskám nincsen, neki már a kettő is soknak számít. :D

Volt itthon még abból a pöttyös anyagból, amiből az itt már megtalálható táskát is csináltam és gondoltam, ő lesz az én anyagom ismét.
Megvolt a kezdeti koncepcióm.....na ahhoz semmi köze nem lett, de én szeretem. :D Igaz még az utolsó simítás hiányzik, mert akarok rá virágokat, de az már csak a jövőhéten lesz kész, mert a hétvégén festeni akarunk, így nem lesz időm.

De nem is regélek, íme a mű:


Nincsenek megjegyzések: