Ennyien jártak nálam

2013. augusztus 11., vasárnap

Egyen táska a kiscsajoknak :D

Tegnap családozós napot tartottunk, mert apukám hétfőn ünnepli a szülinapját és ha már így együtt volt a család akkor kreatívkodtunk beszélgetés közben. Mind a két húgomnak van egy-egy kislánya (akik már nem is olyan kicsik) és hirtelen felindulásból elkövetett egyen táska varrás lett belőle. :D

Keresztlányomnak kellett csinálni egy tornazsákot és ha már varrok, akkor gondoltam kreatívkodom egy kicsit. Először az volt az elgondolás, hogy ugyanabból a zöld vászon anyagból csinálok nekik táskát, amiből a tornazsákot is csináltam Dominak, de eszembe jutott, hogy van nekem egy szép barna anyagom, amiből egyszer anyósom csinált nekem nadrágot, így a zöld "csak" bélés lett. Mikor összevarrtam az elején a bélést és a külső részt odaadtam huginak, hogy legyen kreatív és rajzoljon rá valami jópofa dolgot amit ki lehet majd varrni rajta géppel. Nem vagyok benne biztos, de talán géptűzésnek hívják (nagyon nem vagyok tisztában a szakzsargonnal, mert nagyon amatőr vagyok). Amikor ez is meglett összevarrtam az elejét és a hátulját, varrtam rá paszpólt (ezt is párom mondta, hogy annak hívják, mert én csak körbemagyaráztam neki...ő meg tudja, mert anyósom sokat varrt otthon is), hozzávarrtam a vállpántot és egy gombbal záródik, szerencsére sikerült egyforma gombokat találni a kincsesemben. :D
Szabásminta nincs hozzá, mert úgy varrtam, hogy saccperkb ekkora tatyó elég nekik a pántot pedig bemértem a vállukon, hogy körülbelül meddig érjen.
Na ebből nem biztos, hogy akárki is ért valamit, de remélem érthető és nem nagy zagyvaság az egész.

A táskák ilyenek lettek és a kép alapján talán érthető az előbbi szösszenet. :D

Nincsenek megjegyzések: