Ennyien jártak nálam

2011. április 8., péntek

Rétes receptje :)

A tegnap elmaradt recept:
  • 2 marék búzaliszt
  • 1 marék réteslisz
  • diónyi zsír
  • 1 tojás
  • 1 kk ecet
  • és annyi langyos sós víz, hogy a tészta jól húzható legyen.
A maréknyi adagot a két marék együttese adja ki :D , a jól húzható meg hát igazából nem is tudom, hogy hogy jellemezzem.......de ha azt mondom, hogy a nokedli tésztához hasonló állagot kell elérni, azt hiszem nem tévedek nagyot. Persze legyen nyújtható, helyesebben húzható, de a lehető legpuhább, amit elő tudunk állítani.
Remélem ez így érthető és nem "beszélek" kínaiul. :D
Ha kész a tészta, legalább egy fél órát pihentessük úgy, hogy a tetejét megkenjük olvasztott zsírral.
A tölteléket (meggyes-mások, túrós almás, stb....) le sem írom, mert ezt már mindenki úgy csinálja ahogy szereti. :D

Jó étvágyat hozzá!!! :D :D

3 megjegyzés:

szindi írta...

Nagyon ügyes vagy Angi:))Én ilyesmibe még nem merek belekezdeni:)

szindi írta...

jééé..tudtam írni neked:)))

Angi írta...

Én is anyósommal csináltam, úgyhogy nagyot nem vállaltam, mert volt mentőövem :D :D
Megváltoztattam a bejegyzés ablakot, talán nem Te vagy az egyetlen, aki nem tudott írni. ;)