Ennyien jártak nálam

2011. április 20., szerda

HÚSVÉTI AJÁNLAT

Chez Sandra egy nagyon kedves játékra invitált, amiben szívesen részt veszek, bár elég nehéz a húsvéti ajánlót összehoznom, mert még nem volt húsvétom itt a blogomon, de körülnéztem és ezek találtam, remélem nektek is "ízleni" fog. :D

A játék "szabályai":
Írni kell egy bejegyzést Húsvéti ajánlat címmel. Javasolni kell 5 - 10 ételt bármilyen kategóriában. Egy feltétel van, hogy a már korábban közzétett receptjeidből válogass! Ha megkapod a játékra a meghívót, akkor kérlek, küldd tovább 10 bloggernek! A játékot szabadon is "elviheted", nem kell megvárni, míg eljut hozzád!


Akiket én szeretnék invitálni......igaz nincsenek meg 10en, de nehéz a dolgom, mert a legtöbb blogoló már részt vett benne :D :


 Az én ajánlatom:
 
Mert elmaradhatatlan a sonkához.....húsvét után megmutatom azt is milyen, ha megtöltjük  :D

Nasinak, ha már nincs sok kedv a tojás sonka egyveleghez :)

Egy könnyű ebéd, aminek senki nem tud ellenállni :)

Csak mert fantasztikus és nem lehet neki ellenállni :)
a csoki imádóknak :D

mert fantasztikusan finom
 Kellemes húsvétot kívánok Mindenkinek!

(akinél nem találtam email címet, annak a legutolsó bejegyzésnél hagytam felhívást :) )

5 megjegyzés:

ChezSandra írta...

Jó kis összeállítás, nagyon guszták!!!

Angi írta...

Köszönöm....nehéz volt, de csak összehoztam :)

Angi Angéla írta...

Nagyon jó kis menűsort hoztál össze! Gratulálok!

szindi írta...

Köszi Angi az invitálást,de ebből most ki kell maradjak,sajnos..miért?
a lányom ballag,most erre készülök..én pedig a vizsga időszak kellős közepén vagyok:(ezért nincsenek bejegyzéseim sem mostanában.hidd el szívesebben írogatnám a blogom,hisz szeretem ezt az elfoglaltságot!:)
Kellemes Húsvéti Ünnepeket az egész családnak!:)puszi

Angi írta...

Köszönöm Angi Angéla! :)

Szilvike, ne aggódj, csak Téged nem lehetett kihagyni :D, jó készülődést a ballagásra, és sok sikert a vizsgán, de tudom, hogy ügyes vagy, és nem lesz semmi gond... :D Puszi Nektek is